lördag 28 juni 2008

Nostalgi

Miniatyrkuddar med lavendeldoft.


Sydda i lin och bomull med gamla spetsar, band, knappar och virkade små blommor. Innerkudde med lavendel. Finns i fyra olika färger, vit, blå, svart och grön. Storlek ca 12 x 15 cm. Pris: 60 kr + porto.



Disktrasor

Trasor virkade i 100% lingarn, grundfärg oblekt och vitt med tillägg av färgerna: Ljusblått, blått, ljusgrönt, brunt, rött. Storlek ca 18 x 25 cm. Pris 50:- + porto.



Luffarslöjd
Hjärta i silverfärgad tråd med pärlor i vitt, blått och turkos. Storlek 20 cm, pris 150:- + porto.
Hjärta i silverfärgad tråd med pärlor i vitt och turkos, storlek 16 cm, pris 120:- + porto.
Hjärta i silverfärgad tråd med pärlor i vitt och rosa, storlek 17 cm, pris 130:- + porto.

3 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka ljuvligt söta små kuddar:)

Kram Annica

VIKTORIA sa...

Hej, roligt med en väverska som tittar förbi. Jag hoppas att vi får se din rosengång när du kommer igång. Måste berömma eran veranda. Väldigt fin och väldigt kul att se för jag drömmer om och planerar så smått en "american porch" på vårat hus. Må så gott,

Annika sa...

Hejsan!!! Kul med en väverska till... Hittade hit via Viktoria.. Jag gillar också vävning.. Har haft kurser åt ABF o är nu med o driver en liten vävstuga.. Vi väver allt mellan himmel o jord.. Såg vad mycket fint du gjort av olika slag... Kul!!! Ska kolla lite mera nu så ha det så gôtt... Annika